2020. szeptember 24., csütörtök

Sárga színben,babakocsi tartozék szett:pelenkázótáska+pelenkázófeltét és babakocsi bundazsák duo - Jelenlegi ára: 7 777

Eladó egy sárga színű pelenkázótáska hozzátartozó fehér színű, szinte új pelenkázó alátéttel. Ez az alátét mindig benne volt a táskában, de gyakorlatilag sosem használtam, mert volt eldobható pelenkázó alátétem. A táska maga kézi és vállkivitelű. A vállpánt hossza maximum 103 cm, ezt lehet rövidíteni. Két oldalt műanyag csatos kivitelű, tehát ha valakinek van ilyen kiképzés a babakocsiján, akkor csak rá kell kattintani, ellenkező esetben, mint én is, a vállpánttal tettem a babakocsi tolókarjára. Az anyaga dzsekis kivitelű, mosógépben mosható, jelenleg kimostam, szép, tiszta állapotban eladó. A belsejében műanyag felület van, ha "balesetes lenne" elég csak egy ronggyal kitörölni.
A mérete: - 23 cm magas
                -33 cm széles
                -11 cm a mélysége
A pelenkázótáska elején van még egy külön pakoló fakk, ez nyitott, ide lehet tenni a gyors segítségeket pl.. zsepi, nyáladzó, csörgő stb... Szerintem ez elég a napi szintű gyermek ápolási holmik beletevéséhez.
A pelenkázó alátét mérete 58 x 28 cm.
Nagyon jól hasznosítható praktikus babaholmi minden kismama számára, csak ajánlani tudom.
 
Eladó egy sárga színű babakocsiba tehető téli bundazsák, az egyik oldalán húzózáras, így nyílik ki és tudjuk behelyezni a gyereket. Vastag vatelinnel bélelt, végig védi a csecsemő hátát is. A hátsó oldalán rögzítőrész található, ezt lehet a babakocsihoz illeszteni. Kívül pamut huzatos, kellemes tapintású, mosható, vasalható anyagú. Bármilyen típusú babakocsiba behelyezhető. használható csecsemő kortól, kisgyermek korig.
Méretei: -a hosszúsága 90 cm
             -a szélessége 40 cm
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a babakocsi szettet !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 7 777 Ft
Az aukció vége: 2020-09-25 00:47 .