2019. július 1., hétfő

Xiaomi Mi 6 64GB/6GB - Jelenlegi ára: 54 990 Ft

Eladó az említett Xiaomi Mi 6 okostelefon. Másfél évig használtam, külföldről vásároltam. Garancia egy évig volt rá, ami már sajnos lejárt. A kijelzőn találhatóak mikrokarcok, de nem észlelhető ujjal, csak a napon látszik, kikapcsolt kijelzővel. A hátlap az hibátlan, a lencsék is teljesen sérülés és karcmentesek. A fém kereten található pár nagyon kicsi pötty festékkopás, ahogy a képeken is látszik. Az akkumulátorára nagyon vigyáztam, mindig 10% és 90% között tartottam, és soha nem hagytam töltőn éjszaka, így az akksija szinte semmit nem veszített élettartamából. Type-c csatlakozója hibátlan. A telefon összes funkciója rendesen működik. A telefon a B20-as 4G hátózatot nem támogatja. Minden gyári tartozéka megvan, és mellékelem hozzá.

Jelenlegi ára: 54 990 Ft
Az aukció vége: 2019-07-22 11:10 .