2019. június 2., vasárnap

Toshiba Camileo X-SPORTS akció-sport kamera - dobozos! - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Kihasználatlanság miatt eladó a képeken látható, dobozos, kiegészítőkkel gazdagon ellátott Toshiba Camileo X-SPORTS akció-sportkamera. Minden, amit a fotókon látsz, köztük különféle adapterek, rögzítők, vízálló tok, töltő, stb.
Kamera: tökéletesen működik, szép képet csinál és ultra-nagy látószögű lencséi vannak. Csatoltam friss fotókat, amelyeket a legutóbbi futásom során készítettem.
Akkumulátor: én futáshoz használtam néhány alkalommal, másfél órát bír (2019. 03. 09-én szándékosan teszteltem), ha valakinek videóra kell, elképzelhető, hogy érdemes akksit cserélni benne.
AJÁNDÉKBA ADOK HOZZÁ EGY 8GB-os MEMÓRIAKÁRTYÁT!
Fontos információ: a vízálló tok csattja el van törve, már így került hozzám, ettől függetlenül viszont nyitható-zárható a vízálló tok.
Új ára 70-80. 000. - forint környékén mocorgott.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2019-06-22 17:37 .