2017. január 21., szombat

Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100 Telenor + tartozékok - Jelenlegi ára: 32 000 Ft

Az aukció tárgya egy Samsung okostelefon és kiegészítői/tartozékai!
A készüléket én vásároltam egy Telenor üzletben 2012. 12. 20. -án.
Függetlenítés nem történt a készüléken! Nagyjából egyéves volt amikor teljesen megált. Akkor a Samsungtól küldtek egy szakembert aki az egész belsejét kicserélte. Valamint, az akkut és a töltőt is cseréle egy az egyben.
A készüléket azóta használtam és kb. 1 hónapja tettem le.
2016. 07. 05. -én új gyári akkut vásároltam, hozzá, de a régit is adom hozzá. Még azzal is elment egy napot. Mivel nem nyomkodtam egész nap, így nálam ez a készülék 2 napot tudott tökéletesen teljesíteni.
Adok hozzá + kigészítőket is. Autós tartó és töltő. Gyári fekete védő hátlap. Ezen már látszanak karcok, de hát ezért van.
Gyári fólia! Ebből 2 dobozom van. (2db/doboz). Egy fólia fent is van már a kezdetek óta.
A ceruzát is cseréltem gyárira, mert megkopott. A régit is adom.
A fülhallgatója sajnos nincs már meg!
A készülék szép, megkímélt állapotú.
Garancia, vissza vásárlás nincs! Utólag reklamációt nem fogadok el.
DPD viszi 890 forintért előre utalás után.


Jelenlegi ára: 32 000 Ft
Az aukció vége: 2017-02-11 17:28 .